נועה בניו זילנד ומיכל בדרום אמריקה

פורסם בתאריך 25/02/10

רשמה: אסתי

פגישה מרגשת מאד בשדה התעופה של קווינסטאון .מבולבלים עדיין עם השעון הביולוגי .ערים בלילה ועייפים ביום.

נועה הכינה לנו תכנית לשבועיים הקרובים כך שאין רגע דל. קווינסטאון היא עיר לצעירים פאבים מסיבות והמון חבר'ה צעירים מהארץ. שומעים עברית בכל מקום. חלקם הביעו משאלה לפגוש את הוריהם במהלך הטיול. נועה סבורה שהתמזל מזלה והוריה נמצאים איתה כך שבשבועיים הקרובים היא לא "מתכלבת" כהגדרתה.

אכלנו את ההמבורגר הכי מפורסם בקוינסטאון, את הגלידה הכי מיוחדת. אימצנו עוד שלושה צעירים מיבנה לבירה טובה ונפרדנו מהם כשפניהם למסיבה הכי חמה בעיר ופנינו למלון לשינה טובה.

הערב יצאנו לצפות בסרט בוואנקה. האולם המיוחד נקרא סינימה פרדיסו ולמרות שהסרט היה מאכזב נהננו מהאווירה המיוחדת של המקום, הישיבה בכורסאות ישנות של פעם, העוגיות שנאפו במהלך הסרט ונבלעו בהפסקה, הטיפוסים שישבו סביבנו בקיצור חוויות של פעם בחיים.

מחר מתוכנן לנו טראק של מספר שעות כולל עליה לא פשוטה. נקווה לצלוח את העניין ולצאת בכבוד שלמים נושמים ובריאים.

בינתיים אנחנו מסניפים את נועה בניו זילנד ומדברים עם מיכל בדרום אמריקה. לא פשוט עם התאומות שכל כך קשורות ודואגות אחת לשנייה ואנחנו ההורים שמשתדלים להיות שם בשבילם אבל לא תמיד זה מסתדר. תכננו את הנסיעה כדי להיות עם שתיהן אבל מיכל "הבריזה" לדרום אמריקה ברגע האחרון...

תגובות

"הזקנים" בדרך לפגישה עם נועה התרמילאית

פורסם בתאריך 19/02/10

רשמה: אסתי

המסע המרגש שלנו התחיל אתמול (18.2.2010). כמעט יממה ועדיין לא הגענו ליעד לפגוש את נועה שלנו בניו זילנד. ממתינים לטיסה לקריצרץ. אנחנו בשדה התעופה של סינגפור. שדה תעופה מדהים ביופיו ובנקיונו. בדרך חזרה נשהה כאן לילה ונבדוק מה היא מציעה לנו. לפנינו טיסה ארוכה של 11 שעות וזה כבר אחרי טיסה של 12 שעות + 5. קשה לחשב. עברנו ממזג אוויר חם למזג אוויר של 0 מעלות בשוויץ ו-32 מעלות בסינגפור. הבדלי שעות של לילה יום בקיצור קשה לעקוב . כל הזמן אוכלים במטוס ובלאונג'ים בשדה התעופה, מה יהיה עם המשקל? דרך אגב, חברת התעופה הסינגפורית מצוינת ואולי אפילו הטובה בעולם.

אז זהו להפעם. לאט לאט מתקרבים ליעד! סיפורים ועדכונים בהמשך. מה שהכי חשוב שנועה מחכה לנו בצפייה גדולה ושכולם מקנאים בה שההורים "הזקנים" שלה מגיעים. היא לא תצטרך לישון באוטו ותשודרג לבתי מלון מסעדות ופינוקים ואנחנו נשאף אותה לליבינו.