מקפצה שיווקית נשית

"השיתוף העסקי בינינו התחיל בשיחה בבית הקפה. זאת הייתה נקודת היציאה שלנו למסע המרתק הזה"

 

נטלי הראל    רביטל דואק נטלי הראל ורביטל דואק

 

 "כל סטארט-אפיסט יודע שהאתגר המרכזי העומד בפניו הוא ניהול משימות מרובות. השילוב הזה, בין שימוש והבנה עמוקה שלו לבין היכולת להצליח ולבצע משימות במקביל, מייצר בישראל יזמיות מעולות עם רעיונות לא מסובכים, שיכולים להתרומם בקלות יחסית", כך אומר לנו ערן ארדן, מנכ"ל משותף של Grey Interactive , בהתייחסו לפורטל החדש שהוקם ע"י שתי היזמיות נטלי הראל ורביטל דואק.

 

הרעיון יצא לאוויר העולם במהלך חופשת הלידה של נטלי הראל, כאשר בתה רוני הייתה בת שלושה חודשים. "מתוך הניסיון שלי בחברת אינטרנט, עלתה בי מחשבה כי יש מקום לפתח מודל תוכניות שותפים (affiliate) גם מחוץ לסביבת האינטרנט", היא מספרת.

נטלי סחפה אחריה את גיסתה רביטל דואק, אם לתאומות בנות מצווה ובן בכיתה א'. ניסיונה בתחום השיווק והמכירות בהייטק הביא את רביטל לחיפוש מענה לחברות אשר משקיעות רבות בשיווק, בפרסום ובמכירות ולא תמיד מצליחות לאמוד את ההצלחה ביחס להשקעה.
רביטל חיפשה מודל שיאפשר לחברות לגלות לקוחות פוטנציאליים באמצעות יצירת לידים (הפניות) אפקטיביים ולשלם לאחר קבלת ההכנסות. כך נולד פורטל Lead4Biz .

נטלי ורביטל נגשו מיד ליישם את הרעיון ובגדול. הן הצליחו לחתום חוזים עם חברות מובילות דוגמת מי עדן, אספרסו קלאב, אינטרנט, רימון ואחרות, שראו את האפשרויות להגיע ללקוחות דרך המודל שמציע הפורטל החדש שלפיו "כל ישראל משווקים" או למען הדיוק, כל מי שמעוניין יכול לשווק דרך האתר.

"הפורטל Lead4Biz  נותן מענה לציבור הרחב ובמיוחד לאנשים המעוניינים בהכנסה נוספת והוא מאפשר שווק מוצרים של החברות המשתתפות בו", אומרת רביטל, שמעורבת בשנים האחרונות ביזמויות שונות. החיבור לנטלי באמצעות הפורטל הוא עוד נדבך בעשייה הנשית של השתיים בעולם היזמות.
הרקע המשפטי עסקי של נטלי כבוגרת המרכז הבינתחומי בהרצליה והרקע ההנדסי עסקי של רביטל בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ובעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן מאפשר את החיבור שלהן במסגרת העשייה היומיומית.

"השיתוף העסקי בינינו התחיל בשיחה בבית הקפה. זאת הייתה נקודת היציאה שלנו למסע המרתק הזה. גילינו את האפשרויות הבלתי מוגבלות בכך שנתנו לנשים ולאנשים פלטפורמה פשוטה להכנסה נוספת, ללא מסגרת מחייבת, ומתוך היכולת שלהם להפוך קשרים אישיים למניבים." מציינת רביטל דואק.
נטלי מתייחסת לקהל היעד שנועד להיות מטרה לפעילותן מאז עלה האתר לאוויר באפריל 2009.
"בהתחלה התרכזנו בציבור מחפשי העבודה. אלה שמרוויחים משכורות נמוכות והעמלות שאנו מציעות להן משמעותיות עבורן. ואכן אלה פעילים באתר, אבל  לא רק הם. הרבה אנשים שהיוזמה היא המכנה המשותף ביניהם מקיימים פעילות באתר. המודל נותן להם לגיטימציה לפנות לאנשים ולעסקים כדי לשלב אותם במכירות ובתחום זה, מסתבר שהשמיים הם הגבול".
לאחרונה חתמו השתיים הסכם עם חברת הבת של אדלר חומסקי (Gfactor) והשותפות האסטרטגית הזאת מהווה עבורן מקפצה שיווקית. את האפשרויות הגלומות במיזם שלהן הן מציעות באמצעות הכתובת: http://www.lead4biz.co.il/

ובטלפון 054-3090611

תגובות
1.
א ל ו פ ו ת
עינת ק  |  30.11.09
© כל הזכויות שמורות לאתר דה ז'ה וו

כל המידע באתר הינו מהתרשמותן האישית של הכותבות ואינו מידע מסחרי